Wings Of A Butterfly

Nu var det grymt längesen jag skrev här och det är för att jag inte haft nån ork för det. Och nu är jag små sur för att jag har världens jävla nackspärr så jag inte kan luta huvudet åt vänster.. Bara hoppas på att det går över tills imorgon.

Har även börjat vikarierat på Neuropsyk och det jobbet/vikariatet trivs jag med, folk har lite roligt åt mig eftersom jag gick industri och slutar upp inom vården.. Men industri är så jävla enformigt och trist men till nästa år ska jag försöka plugga till undersköterska eller sjuksköterska eller något liknande.

Äh, nu tänker jag lägga mig i badet så min nacke får lite värme så nackspärren släpper..

Hejdå!

Haha, alkoholpåverkad.


Kommentarer
Postat av: eva sturesson

Va har du bloggat äntligen fortsätt med det du. kram från mamsen

2008-10-20 @ 00:02:04
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0