Sömnbrist?

Har varit vaken sen klockan ett inatt och har vridit och vänt mig och försökt att somna om men min hjärna vill inte sova verkar det som. Men dom senaste veckorna så har det bara blivit max 5 timmar sömn per natt och det börjar lämna sina spår känns det som. Ont i ryggen har jag haft i en vecka och mat tiderna går upp och ner för mig.
Är det min säng det är fel på? Eller är jag orolig över något? Eller så kanske jag stressar upp mig så fort jag ser vad klockan är och blir pigg resten av natten?

Just nu är jag bara riktigt förbannad på denna sömnbrist som inte är till någon nytta alls och jag som ska vara på praktiken om 50 minuter men det vet jag inte om jag klarar av.

Äh, nu skiter jag i det här men jag gjorde iaf två nya tatueringar igår som du ser på bilderna nere här, dock så är jag inte klar ännu men det är på gång!
Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Kaisa

snygga! :D

2008-05-22 @ 21:15:30
URL: http://kaisasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0