So how can it be this lonely?

Sitter här på syster Ankis dator och lyssnar på Marilyn manson - Just a car crash away och är hungrig. Men igår så var jag med Totte och Gunnarsson till Annefors och pimplade hela dagen och jag fick namnet fiskfitta eftersom jag inte fick en enda jävla fisk. Medans dom två fick en hel del fiskar så lite avundsjuk blev jag ju men det var roligt att pimpla iallafall. Sen igår kväll så låg jag bara i soffan framför tvn och chillade (tog det lugnt <--- lika bra att översätta "chillade" så mamma förstår vad hon läser) riktigt skönt att ta det lugnt men lite tråkigt.

Snart så tänkte jag röra mig hemåt så jag kan få lite mat i magen sen ska jag väl tillbaka hit och lata mig som alla andra dagar. Men nu börjar magen ropa efter mat så nu avslutar jag detta inlägg med en bra låt.

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0