Helosan orginal

Gud vad min tatuering kliar, håller på att få nå fel eftersom jag får inte klia den men jag får smiska den lite. Men smiskar jag tatueringen så blir det bara värre och jag vill bara ta en gaffel eller nått tillhygge och klia. Jag får ju skylle mig själv som tatuerar mig hela tiden men det är ju helt klart värt besväret.

Vill bara påpeka att det finns många reklamer som är riktigt irriterande, urkassa och helt meningslösa. Parlino är väl nästan den värsta som irriterar en med sina jobbiga reklamer. Jag vill ha reklam fri tv eller åtminstonde bara typ 10 minuters paus under en hel film och inte typ 30 minuters paus (ihop räknat). Men men nu ska jag röra mig vidare så skriver väl ikväll eller imorgon.

image2

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Fan vad snygg tatueringen är! =)

2008-02-06 @ 17:03:44
URL: http://kaisasturesson.blogg.se
Postat av: eva sturesson

håller med om tatueringen och även om reklam kram från din kära mor

2008-02-07 @ 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0