En helt vanlig illusion?

Nu råkade det visst gå ett tag igen innan jag skrev här men det är väl huvudsaken att jag skriver något?

Jag har två nätter kvar nu att jobba sen blir det lite ledig tid om dom inte kallar in mig för att dom behöver folk men det skulle vara skönt att bli inkallad så. Har sökt jobb inom äldrevården och psyk så nu är det bara att hålla tummarna på att jag får nått jobb.

Jag har ju även flyttat hemifrån nu på senare dar. Bor numera på Hedhamre i en tvåa, så kom och hälsa på! Riktigt skönt är det och dagen efter jag flyttat in så hämta vi katten jag skulle få. Ghandi som har bott här i ca. två veckor? men nu så ska han flytta tillbaka till sin gamla ägare för att min allergi säger nej. Trist men sånt är väl livet.

Har blivit mycket fest nu på slutet men det är trevligt, först förra veckan på fredagen så var vi här på inflyttningsförfest och sedan drog vi oss ner till parken för att se Björn Rosenström. Men jag lyssnade bara på två låtar sen gick jag iväg och träffa syster Kaisa. Efter ett tag så bestämde vi oss för att sjunga karaoke och det gjorde vi för fulla mugga, haha. Alice cooper - Poison fick det bli och vi lyckades rätt bra tycker jag. Sen på lördagen så blev det lite mer fest här och man satt och drack lite sen så åkte vi runt och runt i Carlssons bil och kikade på crousingen här. Två lyckade kvällar irad. Och i onsdags så blev det först mat på tranan med Totte, Sophie, Danne, Gunnarsson, Chrille och Nine sedan bar det av hit för att ta sig lite öl innan vi skulle sticka till Sport in. Såväl på Sport in så blev det ett antal för många shots och öl som Gunnarsson bjöd på men trevligt som fan var det iallafall. Och sen har vi kräftskivan igår hos syster och jävlar vad gott det var med kräfton och kex. Var där en stund och systersbarn hade cirkus och karaoke för oss, haha. Men efter nån timme där så drog jag mig till Carlsson för att se hans nya lya och där blev det mer öl och whisky men alltid lika trevligt ändå att träffa Carlsson och Josefin.
 
Mamma och Anki deltog i cirkusen!Haha, alkoholpåverkad.Dagen efter.Jag och syster sjunger karaoke.

Nu blir det till att laga något att äta, på återseende!
Huj

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

äntligen skriver du och katten blev kvar. Bra bloggning kram mammma

2008-08-03 @ 22:07:33
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0