Öltältetsdoft.

Snart ska jag cykla iväg och jobba min sista natt av alla tjugoen stycken. Känns konstigt att börja söka jobb men jag hoppas att hitta något jag kommer att trivas med. Har sökt en hel del jobb nu och jag hoppas att på svar av nått så man har ett jobb snart.

På fredag blir det cityfesten med Totte, Sophie och kanske Gunnarsson om han blev sugen att åka med, ska bli riktigt nice. Öltält och Amanda jensen!

Äh, skriver imorgon eller någon annan dag.
Huj!


                                                           En jävligt härlig bild faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Heej! hur gick det att jobba sista natten då?

Kul med cityfesten...vill oxå!!! =D

Vad önskar du dig när du fyller då? =) Kram

2008-08-07 @ 09:29:21
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: eva sturesson

ta det lugnt då kram mamma

2008-08-07 @ 21:03:56
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0